|
Fotó: Google képkereső |
Szombat délelőtt vettünk egy telót. A Kamasz szíve vágya volt, megkapta végre. Az egyik legjobbat, amit kapni lehet. Nem sokhavira, kifizettük kápé. Mindenki annyira happy volt, esküszöm: én még annyi mosolygást abban az üzletben nem láttam! Vittük haza boldogan, a Kamasz megdicsőült.
Mígnem kiderült, hogy a headset, amit adtak hozzá, rossz. Sebaj, gondoltam, hétfőn kicseréltetjük. Gondoltam... Viszont hétfőn már nem is emlékeztek arra, hogy mi ott szombat délelőtt telefont vettünk volna, egyre csak a 72 órás garanciát emlegette a szervizespasi, meg hogy be kell hozni a dobozt is, meg a készüléket (ami a Kamasznál van Szegeden) és a szerződést és nemhogy a headsetre, a dobozra, vagy a szerződésre, még csak RÁM se pillantott, miközben
nyomta a hülye dumát fennhangon ismételgette: ez a szabály! És még azt, hogy ha ezalatt nem tudjuk behozni, akkor fel kell küldenie Pestre szervizbe, egy hét kábé és
szerinte a Kamasz ki fogja bírni (telefon nélkül). Mire én (nem kimondottan halkan) megjegyeztem, hogy
szerintem nem azért vettünk ilyen k@va drága telefont, hogy egy hétig ne tudjuk használni csak, mert egy kiegészítő nem működik. Ennyiben maradtunk.
T-home, én így szeretlek!
8 megjegyzés:
Nekem múltkor zokszó nélkül adtak cserekészüléket. Jobbat, mint a saját készülékem. Tény, hogy kérni kell, de akkor szívesen adnak. T-Com. :-)
Chanson, tudom, hogy rosszul írtam, de én már a nevüket sem vagyok hajlandó...Azóta náluk vagyunk, mióta az első telefonunk akkora volt mint egy diplomatatáska. Mert a férjemnek kellett a munkájához. Rendszeresen veszünk telefonokat tőlük. Rendszeresen megszívatnak.Amikor behozták a "stick-es" internetet, több, mint százezer forintnyi "túlfogyasztást" tudtunk produkálni pár nap alatt, mert nem voltak képesek megmutatni, hogy hol tudjuk ellenőrizni a forgalmat.A reklamációkat vagy nem fogadják el, vagy tömény utálattal kezelik. Pedig nem szívesen megy reklamálni az ember. És tényleg nem vagyunk egy ordibálós csapat.Most megtörni látszott a jég. De nem. Nem tudnak átlépni az árnyékukon.
Boltonként és ügyintézőként változik a dolog. Egyik helyen síkhülyék-síkbunkók, másik helyen tök normálisak. De sajnos az első verzió a jellemző. Időnként nincs mese, ordibálni kell, de legalábbis a főnököt hívatni és kötni az ebet a karóhoz. Nem tetszik, akkor menjen wc-t pucolni.
Ismerős, amit írsz. Mi most épp négy hónapja kínlódunk velük, bár reagáltak a panaszlevelünkre, változás nem történt... Minden úgy sz**, mint novemberben volt. Mellette van egy még rosszabb mobil készülékem 2 év hűségidővel... Közben már van arany, meg platina meg ki tudja milyen kártyám és kedvezményem, ami semmire nem jó.
DE cserekészüléket kaptam... azért. Azt elfelejtettem írni, hogy nem javították meg rendesen, vissza kell vinni. :-)
72 óra = 3 munkanap, és a hétvége nem számít bele.
Részvétem.
A múltkor felhívtak h lejárt az itthoni díjcsomagom (telefon+kábeltévé+internet+egy mobil számra száz perc ingyen), kérek-e másikat, ami NAGYON ELŐNYÖS mert gyors, és lesz 75 csatorna... Mondtam h nem nézünk tévét. Aztán mégis rábeszéltek. És tegnap kiderült h az ügyintéző hölgy nem az egész csomagot állította be, csak a felét. De pl most van két kábeltévé szolgáltatás nálunk, egy analóg és egy digitális. Egyszerre.
Nekünk is beállított hétfő reggel 9.30-kor egy csomagot: 1000,-Ft lebeszélhető(!) és a Kamasz kedd délelőtt már visszahívós SMS-t küldött, mert nem volt rajta pénz. Pedig csak úgy kábé 2x5 percet beszélt velünk ezalatt. Mást meg nem hívott. Lemegyek az agyamról, de tényleg.
Ügyes.
Mondjuk én most megfogadtam h soha többé nem tárgyalok velük, majd bélám intézi az ilyeneket. Mert mindig azt mondja h én vagyok a hülye h hagyom magam rábeszélni.
Megjegyzés küldése