2012. január 18., szerda

Hagymatikum Makó

Végre elkészült. Gyönyörű lett. Mint városunkban több épület, ez a csoda is Makovecz Imre nevét dicséri. Ezt látnotok kell...


Vannak kültéri és beltéri medencék, csúcsminőségű szaunák, pihenőhelyek, persze büfé is és kártyaszoba, a kisgyerekes családokra is gondoltak, nekem tökéletesnek tűnt.


A látvány pedig lenyűgöző: az ívek, a színek harmóniája, az illeszkedések, a fények játéka... szerintem tiszta zene az egész.


                                          Ha tehetitek, látogassátok meg ezt a makói csodát!

7 megjegyzés:

Jutka írta...

Jó nektek mivel már láttátok közelről, belülről!
Sajnos nekem robotolnom kellett, de majd bepótolom és megnézem kipróbálom.

Tűzpadka írta...

Szia Medora! Nagyon szépek a fotók! Tervezzük is hogy megnézzük közelebbről is, mert nincs messze Szegedtől. Kíváncsi vagyok az árak barátságosak? Sajnos Szegeddel az a BAJ HOGY SZÉP, DE MEGFIZETHETETLEN:( Sokan járnak még mindig a Mórahalmi Erzsébet fürdőbe is, pedig nincs túl közel. Persze tudom, a makói csodaszép, ilyen alapon nem is lehet mással összehasonlítani.

Névtelen írta...

Az élményfürdő rész hétköznap csak 16 óra után aktív.
Ezen azért kiakadtam :O
De hát mit várunk: Makó az csak Makó marad.

Renée írta...

Nagyon szép képeket csináltál! Kár, hogy nekem itthon kellett maradnom! De még azért hátha be tudom pótolni.
Látom, ügyesen használod a fotómachináló programot! :)
Tűzpadka, az árakat éppen tegnap kaptuk meg. Pl. családi jegy (3 fő) hétköznap 5500,- hétvégén 6000,- szaunás felnőtt 3000,- Nem tudom, mennyire barátságos ez...
Dóri, szerintem csak a téli időszakban üzemel így a fürdő, a nyári szezonra biztos átszervezik!

Medora írta...

Köszi, Renée, hogy kisegítettél!
A nyitva tartás (nyári szezonban június 1- augusztus 31):
Élményfürdő és Gyermekvilág, Szauna világ és Wellness kezelők, Tanuszoda, Gyógyfürdő
minden nap 9-21 óráig
(szezonon kívül):
Élményfürdő és Gyermekvilág,Szauna és Wellness - hétköznap 16-21 óráig, hétvégén és magyar, román, szerb ünnepnapokon -9-21 óráig
Tanuszoda - hétköznap 8-20 óráig, hétvégén és magyar ünnepnapokon zárva
Gyógyfürdő - minden nap 9-21 óráig

Medora írta...

Örömmel jelenthetem: az élményfürdőt már hétköznap 13.oo-tól lehet látogatni (szezonon kívül)!

Tűzpadka írta...

Köszi Renée az infót! Mindenképpen meg fogjuk tekinteni mert nagyon szépek a fotók, ezt azért élőben kell látni.