2012. szeptember 13., csütörtök

Vidék

Jelenlegi munkám: boltokat felkutatni üzleti kapcsolatok kialakításának reményében. Elég hülyén hangzik, a lényege az, hogy nem túl távoli, ám eddig ismeretlen területeket kell bejárnom. Hazatérve mesélem "Mr. Darcynak":
  - Te, én nem is gondoltam, hogy itt ennyire fejlett a technika...
Mire ő röhögve:
 - Úgy gondoltad, hogy ott csak a kihalt, poros országút van...
  - amin néha átgörget egy-egy ördögszekeret a szél - vettem át a szót,
  - és az egyetlen ember egy roskadozó faház verandáján szundikál...- folytatta,
  - csizmás lábát a veranda korlátján pihenteti, kalapja mélyen a szemébe húzva, alatta meg-megnyikordul a hintaszék - festettem le a pontos képet.
Ezzel szemben: betonos utak mindenfelé, benzinkút, boltok és kocsmák, emberek és járművek szép számmal. Útépítés: 10 km-en keresztül araszoltunk a tábla szerint 30/20 km-es sebességgel, komolyan gondolkoztam, hogy kiszállok és tolom, ilyen sebesség nincs is a kocsimon! De szerencsére véget ért, én meg elautóztam a naplementébe, mint egy modern-kori westernhős.

3 megjegyzés:

Újságíró Világvégén írta...

ne is mondd... mindent feldúrtak.... én meg haragszom - rájuk is, mert miért nem akkor csinálták, mikor nem volt arra dolgom - meg az idiótákra is, akik piroson is jönnek szemből, mert nem várhatnak... remélem, legalább sikerrel jártál... elárulod, mit árulsz? hátha kötünk üzletet :)

Medora írta...

Makóiként hagymát árulok. Neked üzlet nélkül is szívesen viszek!

Újságíró Világvégén írta...

egyébként gondolkodtam már rajta, hogy egy pár zsákkal jó lenne venni télre, de a garázsban eddig mindig megfagyott, a kamrában meg megrohadt. Valószínű én nem értek hozzá... van ennek vmi trükkje?