2013. január 28., hétfő

Mr. Huszárefhárom

 Feszített tempóban tömegközlekedtünk A városból B városba. Nem túlzottan zavart, hogy a sofőr a gyors haladás ellenére fesztelenül csevegett a mellette álldogáló fiatal lánnyal (valljuk be őszintén, ez velünk is előfordult néha mutatósabb ifjabb korunkban). Azután felhangzott az sms szignál, ő elolvasta az üzenetet és menet közben, írásban válaszolt is rá. Még akkor sem aggódtam, amikor kikeresett egy számot a telefonkönyvéből és felhívta azt. A vér akkor hűlt meg bennem, amikor meghallottam, hogy mit mond:
  - Huszár f3.
Uramatyám,  mindeközben még fejben sakkozott is!
( "Mr.Darcy később megnyugtatott: valószínűleg ez a neve és csak bemutatkozott...)

6 megjegyzés:

chanson írta...

Tuti, nem tudtam volna mire vélni... ez sakklépés, nem név. :-)))

Névtelen írta...

:))))
Ezért ülök én távolsági buszokon mindig hátul:) De csak mióta láttam, hogy a sofőr 2 kézzel gesztikulálva beszél, majd tízóraizik, telefonál, és sms-t küld... Közben esett a hó, csúszott az út, én meg csendben remegtem,mikor a kormányt nem fogta,mert épp más, a vezetésnés sokkal fontosabb dolga volt..

zsuzsi írta...

Videora venni es youtube? Esetleg a fonokenek? Merugye a "tobb halott sok sebesult" napilap focim a kovetkezo opcio...

Medora írta...

Szóval VAN, amit be kellene tiltani szerintem is.

Vera írta...

Húúúú... még belegondolni is szörnyű, mi van HA:::::

Medora írta...

Jobb nem belegondolni.