2014. február 3., hétfő

Besenyőék ha vásárolnak...

Fotó: Google
Hentesnél vettünk kolbászt. Megbeszéltük, hogy telefonon rendelünk még belőle, amennyiben ízlett.
  - Akkor megadom a számomat - mondta a Kishentes.
  - Nincs nálam papír meg toll - "Mr. Darcy" tétován.
  - Írd be a telefonodba - én, bölcsen.
Mivel ő kissé vak közelre, átpasszolta a problémát a Kamasznak. Én közvetítettem közöttük, bár csak pár lépésnyi volt a távolság.
  - 06-30/....  és a név: H. Varga...
Kamasz pötyögi: H. Varga...
  - Zoltán ? - kérdi elbizonytalanodva.
Én közvetítőleg a Kishenteshez:
  - P. Horváth?
  - H. Varga - ordítottak velem, mint valami hülyével, majd hangos röhögés, ő szegény meg csak állt közöttünk dermedten és nem tudta eldönteni, vajon a saját nevét mondta rosszul, vagy a mienket, vagy tulajdonképpen mi is a baj vele...

3 megjegyzés:

chanson írta...

- Tessék mondani pattogatott sárkányköröm van?
- Olyat mi nem tartunk, de majd szólok a főnökömnek. Holnapra lesz.

Medora írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Medora írta...

:) teljesen süket vagyok ezek szerint...