2018. július 14., szombat

Mosógépes

Szóval: elromlott. Már eleve használtan vettük egy megbízható szerelőtől és néhány éven keresztül tökéletesen működött. Mivel ez egy prémium márka. A szerelő meg elkötelezetten márkahű. Most felhívtam, hogy baj van. Megkérdezte, hogy mit csinál a gép és mit csináltam én (ilyen sorrendben!).
Tudom, hogy ő egy tökéletes melankolikus típus, ezért igazán meglepett, hogy magából kikelve rámförmedt:
  - Akkor most rontottad el, ez egy intelligens gép, ennek okos programja van, amit most gallyra vágtál, ezt nem lehet tenni vele! Most rontottad el saját kezűleg... és így tovább.
Csak hallgattam és borzasztóan szégyelltem magam. Majd felülkerekedett a kisördög és belesóhajtottam a telefonba:
  - Jó, jó, okos a gép, de azért mégis csak én fizettem érte és nem fordítva.
Hallottam a hangján, hogy legszívesebben megfosztana tőle, mint arra érdemtelen személyt, végül abban maradtunk, hogy lesz olyan kedves, kijön és megnézi. Amikor szólt, hogy elindult, biztos, ami biztos, én leléptem "Mr. Darcyra" hagyva a kínos magyarázkodást ( tartottam tőle, hogy a szerelőguru megver a személyes találkozás alkalmával, amiért így elbántam a kis kedvencével). Mikor már nem tudtam tovább húzni a távolmaradást, végül is hazatértem. Meglepően nyugodt volt a hangulat, mivel kiderült, hogy egy hibás alkatrész miatt romlott el a szuper mosógép, így elkerültem az inkvizíciót. Nem kerül többe 10 ezernél, de a becsületemen legalább nem esett folt.

2 megjegyzés:

JuciKa írta...

Makulátlan! :)

Medora írta...

Szeretnék veled örülni, de rettegve várom a következő alkalmat. Bár lehet, hogy sohasem romlik már el...