2015. június 13., szombat

Tesco

Ez egy pelenkatorta Lilinek.
Beugrottunk az üzletbe, mert kiszúrtam egy tökéletesnek tűnő ablakmosó szerkezetet az akciós újságban. Nem találtuk sehol, ezért keresnünk kellett egy eladót. Amikor meglett, ezek egymást túllicitálva bizonygatták, hogy semmi értelme, meg, hogy vegyünk mindjárt kettőt, mert az egyik úgyis elromlik, de tényleg, már vártam, hogy mikor bontanak egy-egy sört és ülnek le kettesben meccset nézni. Na, jó, tudni kell veszíteni, lemondtam az ablakmosóról, elindultunk a pénztárak (és a kijárat) felé. "Mr. Darcy" a papírtörlők,WC papírok sort jelölte ki az átvágásra (ez nála komoly, megfontolt döntés eredménye, hisz én villámgyorsan le tudok kapkodni a polcokról dolgokat: egy tejet, szörpöt, öblítőt és mire a pénztárhoz érünk feszített tempóban, már tele is van a kosár), egyszóval úgy vélte, ezúttal pénzköltés nélkül megússza. Ha-ha-ha. Saját csapdájába esett. Mint tudjuk, Mr.D. az akciós toalettpapírok nagy rajongója. És itt éppen belefutottunk a nagyonsokatakamillaillatúból-akcióba. Vett is mindjárt három csomaggal. Darabja 1099,-Ft. A pénztárnál a kislány lehúzta a vonalkódot, kidobott elénk egy csomag pingvines tasakot, meg pár matricát, közölte, hogy 6.594,-Ft majd rákiáltott Mr.D.-ra, hogy támogatni kívánja-e az éhező és/vagy beteg gyerekeket 250,-Ft-tal!? A férjem tétován nézett egy darabig (gondoltam az adományt fontolgatja) majd annyit mondott:
  - Hatezer?! Akciósan 1.099,- volt kirakva. És ez három csomag.
A kislány elhúzta a száját:
  - Én hatot ütöttem be.
Javította, fizettünk, azonnal visszavette a pingvines zacsit, meg a matricákat és nem bolygattuk az éhező és/vagy beteg gyerekek támogatását. Sajnálom ezeket a pénztárosokat, annyi mindent rájuk lőcsölnek: matricát osztani, pingvines játékot, adományt gyűjteni, csak éppen számolni felejtenek el. És elnézést kérni, ha tévednek.

4 megjegyzés:

Katalin írta...

hasonló fejforralón vettem részt a múltkor a postán: a postáskisasszony mindenszentszart ajánl, csak épp a saját szolgáltatásukról nem beszél mikor kellene

Balint írta...

Nézzük a dolog jó oldalát, született egy hangulatos, vidám bejegyzés ebben a gatyarohasztó melegben. Nyomban mosolyra fakadtam és felüdültem.

Vera írta...

Ilyenek miatt nem szerettünk Tesoba járni..., Minden alkalommal van valami , amin át lehet vágni...bennünket.. Hogy mindig résen legyen az ember...... és rögtön a számlát nézni. Brrrrrr:.. és akkor a huzavona hogy vissza kapd a pénzt....

Medora írta...

Katalin, a postán tényleg ugyanez van.
Balint, köszönöm.
Vera, mi is elgondolkodtunk, hogy vajon hányszor vernek át, amikor több tételnél fel sem tűnik.