2015. október 18., vasárnap

Mester

Fotó:Google képkereső
Pénteken beszéltünk a Mesterrel: nincs állványotok? nincs. nem tudom, hogy lesz akkor felállványozva...sajnos mi sem...akkor vasárnap délután elugrok néhány dologgal, lesz otthon valaki? csörgess meg előtte légyszíves! Ehhez képest szombaton 3-kor jött és no telefon. Kapásból letolt, hogy még semmi anyagot nem vettünk, én rutinosan "Mr.Darcyra" kentem a dolgot, aki ugye, elutazott 3 napra, de ez szemmel láthatóan nem nyugtatta meg a Mestert: nincs semmi anyag?! pedig mi jönni akartunk reggel 7-kor, akkor csak 8-kor jövünk (nem akartam még jobban fölzaklatni azzal, hogy a Tüzép is csak 8-kor nyit, ergo: 9-nél korábban itt malter keverés tuti nem lesz) ez KŐMŰVES munka, ehhez idő kell! nem lehet csak úgy összecsapni! nem is akarjátok ti ezt a kéményt! akkor most kell, vagy nem?!  Na most Mr.D. beszélt egy haverjával kémény ügyben, nála reggel 9-17-ig két kőműves dolgozott, ezalatt az idő alatt építettek egy komplett kéményt, ugyanakkor elbontottak másik kettőt. Az is kőműves munka volt valószínűleg. Szóval morgott a Mester, meg szentségelt, kifelé menet még rámförmedt:
  - Mért nem szeditek föl a diót, nem szeretitek?!
Én próbáltam menteni magam:
  - Szedem én, ez csak frissen potyogott le, a szél...
És akkor már távolabb álltam, nehogy kiosszon egy pár pofont elmenőben.
Ma lesz egy nagy csatám: fel fogom hívni, hogy csak 10-re jöjjenek, mert hamarabb nem lesz anyag...ha merem.

3 megjegyzés:

Anikó írta...

Jaj!!! :-(

Andrea írta...

Sok-sok tapasztalat alapján mondom, hogy én az ilyen okoskodó-okostojás "mester"embert?! nagyívben kikerülném, bocsánat, hogy belekotyogtam.))

Kósa Márta írta...

Lett végül kémény-általuk?