2011. szeptember 25., vasárnap

Mr. D. gyötrődik

 Bemelegítésként ordítozott velem egy kicsit.
  - Minek kellett lehúzni?! Nekem pont jó volt úgy - "Mr. Darcy"-nak a problémamegoldás első fázisa a hangerő emelése.
  - Húzd fel szépen, máskor is meg tudtad csinálni - instruáltam türelmesen a csukott fürdőszoba ajtó mögül.
Nem, most nem ömlött el a széles vigyor a képén, amellyel ki szokta jelenteni: "Szerencséd van, ehhez értek a legjobban!" Helyette dúltan körbetotyogta a nyoszolyát, majd kisebb összeggel megvesztegette a Kamaszt, így már ketten voltak a paplan felhuzatolásának gyötrő problémájára.
  - Fordítsd ki, majd fogd meg a csücsköket - javasolta a zsenge.
  - Nem, nem mászok bele, nem vagyok óvodás - jelentette ki jellemesen Mr.D.
Pedig dehogynem: több ízben is megtette, úgy belegabalyodott, mi a röhögéstől alig tudtuk kiszabadítani. (Ennél csak az a jobb, amikor "tükrös" huzatot kap a paplanjára, olyan prímán foglyul ejti magát reggelre!) Szóval megtette, kifordította, a leánygyermek a paplanhuzatos kezekbe passzította a takaró megfelelő végét egy lendületes mozdulat és ím, láss csodát: szépen beburkolva ott hevert az ágynemű.
  - Te gombolod be! - próbálkozott Mr. D.
  - Hogyisne, a te takaród - hárított a Kamasz és elvonult a szobájába magára csukva az összes ajtókat. Így amikor csöpögő hajjal fürdőköpenyben megjelentem a hálóban szépen megvetve ott állt az ágyunk friss illatú huzatba csomagolva. Ilyen borzalmak történnek szegény emberrel nap, mint nap.

4 megjegyzés:

Editfolt írta...

jA ÉN A FIÚKAT IDŐBEN MEGTANÍTOTTAM ÁGYAT HÚZNI ÉS TAKARÍTANI IS. JÓL JÁRNAK MAJD A NŐK. JUT ESZEMBE. OTT A PIACON AHOVA JÁRNI SZOKTATOK NÉPVISELETES KALOCSAI BABÁT NEM LÁTTÁL VÉLETLENÜL? SZEREZNEM KELL EGYET!

Névtelen írta...

:)))) Hűűű, de ismerős:) Bár a párom már szépen és gyorsan tud ágyat húzni, de az élet és háztartás különböző területein végzendő tevékenységeire jellemző ez a viselkedés:)

Újságíró Világvégén írta...

na, az enyém hozzá se fogna. Viszont a vége zipzáros, különben reggelre kigombolja és már csak a huzattal takarózik. Hogy csinálja?!

Medora írta...

És pont ezért szeretjük őket! Editfolt, én konkrétan kalocsai babát még nem láttam, de annyi minden van ott, szerintem fogsz találni. Szívesen hoznék neked, de más elfoglaltság miatt nem tudunk most menni. Ja, a más elfoglaltság: október 8-án a városi könyvtárban gyerek-felnőtt foglalkozás lesz 10-től, nálam könyvjelzőt és őszi termésdíszeket lehet csinálni. Aki erre lakik: szívesen látjuk!