2012. április 9., hétfő

Húsvét

 Ma megint mozizni voltunk, Az Éhezők Viadalát néztük meg. Nagyon látványos film, a főszereplő lány (Jennifer Lawrence) a maga természetességében gyönyörű. A film után még bőven volt időnk, javaslatomat, miszerint: "nézzük meg a Tiszát!", furcsa pillantásokkal fogadták.
  - Mondjuk, kit érdekel?! - tettem hozzá halkan.
 Erre mindenki felröhögött, én sem gondoltam komolyan...
Hazafelé (jobbra) mutattam nekik egy szarvast. Mire a hálátlanok:
  - Nem is szarvas, hanem őz!
  - Honnan tudod?
  - Mert szívecskés a feneke és nincs szarva - így a Kamasz.
  - Ilyen messziről örülök, ha a szarvast magát ki tudom szúrni, nemhogy még a szarvát nézzem külön! - mondtam zsörtölődve.
  - Mert nincsen neki - a  kis természettudós(!).
"Mr Darcy" is beszállt, naná!
  - És sokkal kisebb.
  - Honnan tudod, ha csak magában álldogál ott és még véletlenül sincs mellette egy rúd, rajta bejelölve "ha szarvas lenne, eddig érne"?! - ám valljuk be: igazuk volt.

Nincsenek megjegyzések: