2012. december 14., péntek

Tapasztalatok

Igazából ilyet szerettem volna,de ehhez kevés a három perc.
a diétával kapcsolatban:
 - nem megy
 - talán majd holnap
 - a három perces főtt tojás teljességgel ehetetlen... viszont nagyon fürge. Az első kanálnyi a kiemelés mozdulatával úgy csusszan be önnön héja és a tojástartó hajszálnyi nyílásán, hogy meglepődni sincs időd. Mivel közelre elég vaksi vagyok, csak azt vettem észre, hogy ez a tojás-Houdini egyszerűen eltűnt.Végül a nyálkát követve csak megtaláltam. Az újbóli kanálra emelés után a számhoz közelítve lépett le, futólag végigcsorogva a mellényem elejét ahol is a zippzár kocsija akasztotta meg menekülésében. Mivel a fém húzóka szopogatásának gusztustalan szokását nem kívántam felvenni egyéb rossz szokásaim közé, ezért a szivacs általi eltávolításra szavaztam. Negyedórányi küzdelem után jelentős mennyiségű tojás volt: a héjon kívül, a tartón kívül és belül, a terítőn, a ruházatomon és a kezeimen, viszont csak igen kis mennyiség jutott a számba. És a nyomok eltüntetése sem tartott tíz percnél tovább. Tényleg, lehet, hogy mégis diétázom: kevés kalória sok munka árán...

6 megjegyzés:

anyus írta...

Fel kell törni és azonnal belekaparni egy csészébe :) Nem annyira elegáns, viszont könnyen ehető.

Medora írta...

És onnan meg ki kell inni? Mert kanállal ugyanúgy ehetetlen. Viszolygok a nyálkaivás gondolatától is.

anyus írta...

:) Kanállal. Nem nehéz. Kettőt-hármat szoktam. Összekeverem sóval, borssal. Nem kell h más is lássa :D

Medora írta...

Tényleg, egyedül is elég horror.

Macus írta...

Dóri! Epés bajra főtt tojást????

Medora írta...

Mondom, hogy nem tudom betartani.