2013. november 25., hétfő

Az utolsó

busz a Marsról, 10.30, szombat éjjel. Vidám társaság felszáll, egyikük fején teszkós Boldog szülinapot! csákó. Szórtan elhelyezkednek. Az első élesebb kanyarban a birthday-gyerek szép ívben lehányja az ablakot, az üléstámlát és a padlót is. Kebelbarátai önfeledten fotózzák telefonjaikkal.
  - Igazítsd meg a sapkáját, nem látszik!
  - A sapiiii! Vigyázz a sapiját le ne hányja!
Az ünnepelt is bele-beleszól néha:
  - Böeee!
  - Hallod, artikuláljál!! - instruálják mókásan.
A célállomás közeledtével felélénkül a diskurzus:
  - Te hozod le!
  - Én?! Hozzá nem nyúlok, te hozod le!
  - Biztos nem, én fizettem a jegyét!
  - Szerintem hagyjuk itt.
  - Nem hagyhatjuk itt, mégiscsak az ő tizenhetedik szülinapja!
Végül lekászálódnak, ottlétükről csak az átható hányásszag árulkodik. Happy Birthday.

5 megjegyzés:

chanson írta...

Hát ez elég szörnyű...

Macus írta...

Ahogy Hofi mondta: "A jövő záloga... Dögöljek meg, ha kiváltom."

Anikó írta...

Én úgy átaludnám a kamaszkort, most tényleg, és még előtte vagyok..(nem sokkal)és három egyszerre lesz...

Medora írta...

Mi meg csak röhögtünk, kicsit kínunkban.

Limara írta...

Anyám borogass! :) :)