2013. november 27., szerda

Mr. Darcy esete a virágkötészettel

 Megkértem, hogy hozzon nekem kopogtató-alapot a nagykerből, meg is mutattam: ilyen. Fehér, vagy natúr színű kellene. Később hívott:
  - Találtam alapot, de fehérben nincs.
  - Milyen színben van?
  - Hááát ez...- hosszas töprengés után kivágta - lila, vagy inkább rózsaszín. Nem, nem inkább piros.
Na, ezt bontsuk ki szépen!
  - A lila, a rózsaszín és a piros az három különböző szín - mutattam rá - akkor melyik az mégis?!
  - Pirosas.
  - Piros a kabátod, olyan színű? - próbáltam segíteni gyógypedesen.
  - Nem.
  - Akkor?!
  - Nem tudom.
  - Könyörgöm, kérdezz már meg egy NŐT, hogy milyen színű!
Rövid keresgélés után hallom a háttérből:
  - Ciklámen.
  - Na, olyan pont nem kell, de ott ne hagyd, látnom kell azt a színt!

9 megjegyzés:

chanson írta...

Ez nagyon ütős volt. :-)

Limara írta...

Mr. Darcy végtelen türelme....:)

dortimcsi írta...

és végül milyen színű volt az alap ?:)

Bergamott írta...

Ne hagyj kétségek közt! Milyen színű? :D

Medora írta...

Rózsaszín...

Vera írta...

Akár csak az én párom hallanám... Na találjuk ki milyen színre gondolnak a fiúk....

MrsYarnart írta...

az én mr yarnartom is "színvak" illetve ismer pár színt: piros, kék, zöld, sárga. ja és a kedvencét, a szürkét. szerintem a férfiaknak fogalma sincs, milyen a menta-, a kiwi vagy az olajzöld között a különbség. a beige-ről meg sokan azt hiszik, hogy igekötős ige :) mit csinálsz egy rózsaszín kopogtatóalappal?

Medora írta...

MrsYarnart, átfestem. Mondjuk lilára.Ez a beige jó volt!

MrsYarnart írta...

hah! én is átfesteném :) de mondd csak, mi a különbség a rózsaszín és lila között? :P