2013. november 22., péntek

Ködharmat

Elég nagy ködben indultam a piacra. Éppen helyet kerestem a biciklimnek, mikor egy férfivel keresztezte egymást az utunk. Mindketten megtorpantunk, hogy a másik mehessen tovább. Ő udvariasan intett a kezével:
  - Tessék csak, hiszen olyan... - szemmel láthatóan elbizonytalanodott, majd kivágta magát - olyan harmatos a haja!
Megköszöntem és csöpögő fufruval végigvihogtam a piacot... A sapkásoknál azért megnéztem, hogy tényleg ázottkutya kinézetem van-e. Az volt.

5 megjegyzés:

Jutka írta...

Mi a tanulság?
hajnali harmattal ne indulj a piacra :))

chanson írta...

Micsoda bók... hány nő kap ilyet manapság? :-)

Medora írta...

Jutka, nem is hajnal volt.
Chanson, nagyon jól is esett!

Vera írta...

Látod milyen bókokat kapsz??,,

Bergamott írta...

Látom mindannyiunknak szemet szúrt, hogy egy igazi úriemberrel akadtál össze. :)