2013. november 30., szombat

Jövök egy pulcsival

 Kellett valami kis bolyhos szürke a manósapkákhoz. "Mr. Darcy" előzőleg talált a tetőtérben egy ruhazsákot, ami a Kamasz téli ruháit rejtette (a felirata szerint). Mondtam neki, hogy mutassa meg az érintettnek, ő válogassa ki mit tud még belőle használni. És szépen elmentem kacsát kopasztani. Úgy 5-6 órával később látom, hogy a zsák vissza van téve a többi lom közé (ergo: a kiválogatás megtörtént). Gyorsan beletúrtam és megszereztem azt a szürke bolyhos pulcsit. Lett végre manósapka és egy csomó szívecske is! Estefelé a Kamasz előkerült a virtuális térből és szomorúan panaszolta, hogy egy csomó ruhája egyszerűen eltűnt.
  - Mire gondolsz?
  - Hááát, volt például egy szürke kapucnis pulóverem tavaly.
Mire én aggódva emeltem fel az apró szívecskét, amit éppen befejeztem:
  - Mondjuk ilyen szürke?
Ő elbődült:
  - A pulcsim!!!
  - Már úgyis kicsi volt - én (mentegetőzve).
  - Hogy lett volna kicsi, mikor idáig ért az ujja?! - billegteti az ujjait a kézfejétől tíz centire.
  - Akkor ezt megoldottam, mert most meg épp eddig ér az ujja - mutatom a vállam alatt tíz centire - de csak az egyik, mert a másik hiánytalanul megvan.
Mr. Darcy csak annyit tett hozzá:
  - "Aljas Malacka és ásótolvaj."

1 megjegyzés:

Limara írta...

:))))) Szegény kamasz, áldozatul esett...:)