2011. június 14., kedd

Az úgy van,

hogy "Mr. Darcyt" irtó nehéz kilökdösni a komfortzónájából. Kiadós ebéd után kötelező a szundikálás. Nem órákig, de azért kell. Ebbe rondítottam bele amikor egy jó előre lebeszélt programra próbáltam elcipelni. Pont alvásidőben. Már cserebogarasan elhelyezkedett (értsd: feküdt a hátán), mikor a kamasszal összetűzésünk támadt harisnyaügyileg. "Ha nem veszed le, nem megyünk sehova!" - zártam le a vitát. Mire Mr.D. azonnal felordított:" Nem akarja levenni, hiába szóltam neki, akkor most nem megyünk sehová, magadra vess!" és már aludt is...

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

:))))))

Ez olyan pasis!!! :)))))

De milyen klassz ágytakaród van!! Nagyon tetszik! Te készítetted?

Újságíró Világvégén írta...

Hűha - micsoda harisnya lehetett az, amit nem szabadott felvenni?! Egyébkét kezet foghatna a férjed az én párommal: már szépen elhelyezkedett az ágyban - pedig ajánlgattam a cseresznyeszedést..

Medora írta...

Az kérlek egy pocsékronda rózsaszín harisnya volt.
Patrícia, köszönöm, de nem én varrtam, csomagküldős. És hihetetlenül csúszós anyag, így csak szemre szép, megérinteni: az maga a halál!