2011. június 23., csütörtök

Miért nem lett

nekem masszírozófejes tusfürdőm? Többször emlegették és úgy éreztem eljött az idő: be kell szereznem egyet. Piperék közé sodródtunk, megkérdeztem a kedves hölgyet: tart-e ilyesmit? Erre azt felelte, hogy szerinte nem is annyira jó a termék, tudom-e például, hogy milyen kicsi a masszírozó fej rajta? Rögtön beugrott, hogy miért aggódik. Megjelent előttem a kép, amint az aprócska fej először megpillant: "Ekkora test?!!! Mennyi munka!" és nyomban mély apátiába süllyed...Látjátok: ezért.
Kis városban lakunk, kerékpárral  járunk szinte mindenhova. Elsőbbséget kellett adnom és sikerült olyan szerencsétlenül megállni, hogy a lábam nem érte a földet, pedálozni meg az emelkedő miatt nem bírtam. Álltam ott, jobban mondva lógtam a biciklin és se előre, se hátra. A Kamasz nevetve hátrafordult: "Mi van, Micimackó, beszorultál?" Persze, hogy leestem a röhögéstől.
Kirándulás.
Száguldozás.
Őrült lengedezés.

6 megjegyzés:

Újságíró Világvégén írta...

Nekem volt olyan tusfürdőm, és baromi jó. Nem kicsi a feje, simán van akkora, mina tenyered (ujjak nélkül), és már első használtanál érzed, hogy mennyivel jobb... vegyél egyet! szerintem megéri....abba a lukba meg én is beszorulnék....sajnos...

videkek írta...

Bitang jo humoruk tud lenni a kamaszoknak :)))))

Jutka írta...

A kamaszok már csak ilyenek, kedvesen kíméletlenek:)
Feltudtad vállalni az a lényeg.

Cilee írta...

Jó volt Micimackó!
Ha veszel, majd írd le milyen, mert a fent említett okok miatt nem mertem beszerezni magamnak :-)

Unknown írta...

Apátiába zuhant tusfürdő:) Micimackó:) Köszönöm a vidám perceket!

Andicsek írta...

Nekem anno Yves Roche-s tusfürdőm- vagy cellulitos fogyasztókrémem volt az jó volt. Végül is az a lényeg, hogy a vérkeringés meglegyen macerálva. tavaly volt az Avonnak csomagban ilyen tenyérnyi mérető műanyag-gumis masszírozó tappancsa, ha szeretnéd elküldöm neked. arra akármilyen tusfürdőt rárakhatsz és masszírozhatod magad vele.. Igaz igérgetésben nagyon jó vagyok Újságírónak is igértem pakkot az is elmaradt. még. de ha ellövöd mailban a címedet, posta elviszi!