2011. június 9., csütörtök

Divat


Nem könnyű a kamasznak. Egyrészt a testi változás: édes kis semmiségből hirtelen felnőtt méretű-gondolkodású nőci lett, akitől megkövetelik az ehhez tartozó viselkedésformát (amit gyakorlás híján honnan is tudna?!) másrészt pedig most alakítja ki a saját stílusát: öltözködés-smink-frizura. Sajnos nem vagyunk abban az anyagi helyzetben, hogy az egyértelműen trendi ruhadarabokat, cipőt, ékszert megkaphassa, így sokat kell próbálnia, válogatnia a lehetőségeihez képest. De mi az, ami jól áll és menő is? Természetesen amit én javasolok az a sötét középkor, a gályarabok és/vagy fedél nélküliek viselete. Jó, tényleg nem vagyok egy stylist. Ezért is örültem annyira, amikor egy multiban nézelődve hosszas válogatás után kiperdült a próbafülkéből és angyali mosollyal az arcán megkérdezte szülőapját: "Milyen?" "Mr. Darcy" végigmérte és ennyit jegyzett meg: "Kurta." A felcsattanó röhögés odavonzotta az eladókat, de mi nem avattuk be őket. Az mondjuk megnyugtatott, amikor ma láttam egy termetesebb leányzót olyan pici sortban, hogy aggódnom kellett a varratok tűrőképességéért. Megfejtettem: EZ a divat.

3 megjegyzés:

Újságíró Világvégén írta...

Ilyenkor jön a varrnitudó szuperanyu, aki a kamasz által kinézett szabásmintát és kiválasztott anyagot egybe álmodja, és mindjárt trendi, és mi több, egyedi is lesz.... na, varrógépre fel.... de persze, aki ilyen ügyesen csomagol és mindenféle dekorbrizgentyűket gyárt, annak nem lehet akadály némi gyöngyből, drótból, textilből extra ékszereket kihozni...szólj, ha már van kapacitásod, lehet, én is küldök hozzád megrendelést...

Cilee írta...

:-D Hát igen... a szűk és mini mindenkin az divat... A férjemnek szokott véleménye lenni az ilyesmiről (mármint nem én viselek ilyesmit):-)
Ildikó

Medora írta...

Hiába a szuperanyuszerep,ha azon a nyavalyás valamin nincs rajta az a bizonyos csillag, vagy a bűvös két betű fel nem veszi! Meg az a szilikonos cucc: az árából egy szerényebb méretű fürdőszobát simán ki lehetne csempézni!