2011. június 27., hétfő

Meg kell hagyni

"Mr. Darcy" nem egy tipikus "háziember". Talán az egyetlen, amit szívesen elvégez: a fúrás. Bármit hajlandó többször is felerősíteni (elsőre általában ferde, ő töretlen lelkesedéssel, ám a vizimérték totális mellőzésével kiigazítja...némely falunk már egy ementálira hajaz). Ám máskor hiába nógatom, noszogatom: nem és nem. Az időjárás szélsőségei, úgymint: napsütés, eső, szél, hó, bárányfelhők az égen tökéletes indokot képeznek valamely munka el nem végzésére. Amikor arra kezdett célozgatni, hogy sokkal több nő nyír füvet, mint férfit,  besokalltam és kategorikusan kijelentettem, hogy sohadesohadesoha nem tanulom meg a fűnyíró kezelését. Erre beletörődött, hogy egy darabig még neki kell ezt elvégeznie. Most már egyre sűrűbben mutogattam neki az utcát, ahol akkora a bozót, hogy a Kamasz osztálya simán eltévedne benne. "Nem tetszik ez az angol gyep?!"- kérdezte ő megrökönyödve. Nemesi kastélynál a látogató dicsérte a pázsitot, mire a lord hűvösen: "Semmi az egész, csak gondosan kell nyírni és száz év múlva pontosan ilyen lesz." Na épp ez hibádzik nálunk: a gondos nyírás. Kifejeztem nemtetszésemet, mire ő sértődötten:
"Jól van, elmegyek én a sivatagba is víz nélkül érted. Csak majd emlékezzél rám." És borzasztó fájdalommal elhúzott füvet nyírni.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

No, hála égnek, ilyen gondom (még ) nincs..
Az udvar karbantartása a fiúk feladata nálunk. Bár... egyre gyakrabban kapom magam rajta, hogy az udvart takarítom, söpröm, szedem össze a szétszórt szemetet..:((

videkek írta...

Ez a sivatagos megjegyzes mindent visz :))) Bar ha meg kicsit var a funyirassal, nem is kellett volna a sivatagig mennie, csak az utcai bozotosig, hogy nyoma vesszen...

Újságíró Világvégén írta...

most jöttem csak rá, én mennyire elkényeztetem az enyémet: a füvet is le szoktam nyírni helyette, sőt, egy fél napja gazolom a térkövet... csak akkor dolgozik itthon, ha épp kedve van hozzá... ajaj, azt hiszem, már késő 'megnevelni'. na, nem baj, ha lecserél egy fiatalabbra, legalább tudom, hogy működik a fűnyíró:)

Cilee írta...

:-D
Nna, igen, mondjuk az enyém vérig sértődik, ha elveszem ezt a posztot tőle :-)
A kamasz osztályának üzenem: ne járjon arra képzett vezető nélkül!
Ildikó

Medora írta...

Hát csajok ilyen tökéletes pasikat sikerült magunknak kifogni. Tökéletesek, mint mi!