2011. április 30., szombat

Az eső, amikor nem esik

Lélekgyógyász (és más egyebekben is kiváló) Barátnőnk velem foglalkozott. Jó sokáig. Talán sohase kaptam még ennyi figyelmet. És mondta: "Így lesz jó, tedd ezt, csináld másként." Hiszek neki. Miért ne? Évek óta gyűjtögetett Monkságomat leküzdöm, megígértem. Haza indultam, persze biciklivel. Akkora felhők lógtak az égen, hogy szinte sötét volt. Felnéztem és eldöntöttem, hogy nem fogok megázni, mert annak a felhőnek tutira mindegy, hogy most esik, vagy csak 20 perc múlva, amikor már otthon leszek. És simán hazaértem. Zéró eső. Délután újra a városközpontban volt dolgom, szemerkélni kezdett. Jó, de én akkor sem fogok megázni! Elmentem, hazajöttem. Elázás: 0. Színtiszta varázslat!
Ezeket a csodákat mind lomisoknál találtam, pár fillér volt az egész. "Mr. D." szerint nem is ér többet, de ő nem ért hozzá, mint az köztudott.

5 megjegyzés:

Editfolt írta...

Remélem ma sem fog esni. Ballag a fiam ugyanis. És a cipőm is nyitott.

Jutka írta...

Ez a pozitív hozzáállás?

Pici kaspó azzal a nőszeméllyel csudaság:)) Nagyon tetszik!
A terítő szintén jó, csak az öt virágos valamit nem tudom beazonosítani, különben nagyon vidámak a színei és jó érzés lehet simogatni.

Újságíró Világvégén írta...

mindig magunkat a legnehezebb meggyőzni... na, de ha egyszer sikerült...

fevi írta...

Hajrá Dóri, értem már! Szerintem csak így tovább! Tapintható volt a változás! Tartsd meg, jó lesz! puszi

Ja, és gyönyörűek a lomis szerzemények, de ugyan áruld már el, mik ezek?

Medora írta...

Editfolt, ugyan már túl vagy rajta, de remélem nem esett és minden a terveid szerint alakult! Mostmár pihi.
Jutka, ezek valószínűleg csésze alá való tányérkák és a színe tetszett meg nekem, ahogy a terítőé is. A csaj a kaspón az meg én vagyok, nem?
Újságíró, azért a blogbarátnők is segítenek sok mindenben.
Fevi, köszi, de a fényképeidet csak priviben szeretném látni.Puszi.