2011. április 22., péntek

Bosszankodtam, lengettem, rácsodálkoztam, majd csattogtattam

Ez is elkészült végre. Egy fodrászatban lett falmatrica.
Összefoglalva így telt az elmúlt hetem. Áramszolgáltató úgy találta: jó ötlet húsvét előtt két hétre elvenni az áramot teljes utcahosszat. Mit mondjak, nem értek vele egyet. Mikor megszokod, hogy életvitelszerűen használod a háztartási gépeidet és felporszívózod, ha kiszóródott a zsemlemorzsa, igencsak rosszul tud esni, ha ehhez nincs áram. Az ablakmosáshoz mondjuk nem kell, azzal végeztem is. Szombaton volt áram, de teljesen feleslegesen: nagyvárosban jártunk, a kamasz bejutott a Bonifert Domonkos matematika versenyre, tavaly is szépen szerepelt, igen népes mezőnyben 4. helyezett lett. A verseny végeztével felkerestünk egy nívós hangszerüzletet, (ne tudjátok meg mibe kerül egy jó minőségű hegedű húrkészlet!) ahol a mi drágaságunk úgy nézegetett, mint a hasonló korúak a plázában, csak itt hangszerek, kiegészítők, kották között lehetett válogatni. "Mr. Darcyval" intelligens fejet vágtunk és szép csendben meghúzódtunk a sarokban, míg a kamasz megbeszélte a segítővel az akármilyen szonátát a valakitől. Utána meglátogattuk Limarát, aki a nagyváros kellős közepén sütögetett egy rendezvényen nagy népszerűségnek örvendve. Ettünk nála nyuszisütit és a sünipárnát is kipróbáltuk (ez gyógyászat! nem gasztronómia). Megünnepeltük egy pazar ebéddel az elmaradt évfordulókat, születés- és névnapokat (Mr. Darcy ilyen régi vágású úriember) azután hazatértünk. Vasárnap észvesztve igyekeztem bepótolni az elmaradt házimunkát úgymint: mosás, vasalás, porszívózás, meg ebédet is kellett csinálni és a húsvéti díszeim is szépen fogytak, pótolni kellett őket. Hétfőn megadóan vártuk a 8 órát, de semmi az égegyadtavilágon! Hú, vége az elnyomatásnak, visszatér minden a régi kerékvágásba. Ügyeket intéztünk a városban, majd vendégeket láttunk. És akkor kedden reggel 8-kor ismét csak megszűnt a szolgáltatás. Röviden céloztam a közeli hozzátartozók közötti szorosabb érintkezés lehetőségére az áramosokkal kapcsolatban... Fogtam a motyómat és bekéredzkedtem barátnőmhöz, aki szerencsésebb környéken lakik. Így sikerült ezt összedobni és leszállítottam a megrendelőnek, remélem örömet tud okozni valakinek! A többit később.

Nincsenek megjegyzések: