2011. április 4., hétfő

Mr. Darcy telefonál

Dörgedelmes hangú levelet hozott a postás: "Meg kell jelenni!" - írta a Hatóság. Azzal még nincs is baj, csak a helyszín! Valahol a Hold túloldalán. Tudtam, hogy baj lesz belőle. Mutattam Mr.D.-nek, természetesen kiakadt. Először falkavezéresen rám ordított, hogy: "Te mész, állampolgári kötelesség!" Mire én kedvesen elmagyaráztam neki, hogy íme, láthatja, az ő neve van feltüntetve címzettként. És tényleg csak icipicit emeltem fel a hangomat.(Nem, nem igaz, hogy Szomszéderzsiék azért csukták be rémültem a spalettákat, mert áthallatszott az ordítozásunk. Színtiszta rágalom.) Mire ő: "Az lehetetlen!" Pár perc múlva meghallottam, ahogy telefonált: a találkozó új helyszínét beszélte meg valakivel. Nem megtalálta azt az apró betűs részt a levélben (amit én is többször elolvastam, esküszöm akkor nem volt benne!), ami a telefonszámot közölte a változtatások kivitelezésére??! Valahogy neki mindig kerekebb a világ. Hogy csinálja?

1 megjegyzés:

Limara írta...

Pasiból van:))