2011. április 16., szombat

Piros szappantaró és a tmk

Szerettem a tmk-sokat. Ők egy karbantartó részleg voltak a gyárban és én fizettem őket. Nem, nem saját pénzből, hanem az államiból, csak én vittem nekik. Jópofa beszólások, sok nevetés volt, meg néha nem. De soha nem volt rossz viszony köztünk, nem engem hibáztattak, ha kevesebb volt a borítékban a vártnál. Amikor autótulajdonos lettem csodálkozva állták körül ezek a nagydarab macik az én csöpp kis piros autómat, fennhangon találgatva, hogy vajon mire való? Mondjuk csak kicsit volt zavaró, hogy én is benne ültem. Kisegítettek és felajánlották, hogy szívesen összehajtogatják, hogy be tudjam vinni magammal. Mondtam: nem kell. De délután, amikor indulni akartam és az akkumulátor nem értett egyet velem, igen jól jött a segítségük: betolták a kispirost. Viszont ezután minden egyes nap délutánján a komplett műhely megjelent a kapuban és fennhangon érdeklődtek, hogy vajon mikor szándékozom hazamenni, mert ők akkor segítenek, ugye. Ilyen időket éltünk. Lehet, hogy nosztalgia, de jó volt, összetartás volt, meg a legtöbb kisember elviselte, sőt szerette a másikat. Remélem vannak ma is jó munkatársak, jó munkahelyek, örüljetek  ha  ilyen helyen dolgozhattok!
Most a foltvarrók azonnal csukják be a szemüket! Ezt én alkottam fáradságos munkával. Igen, tudom, hogy nem tökéletes, de nekem tetszik. És jól eltakarja az ágyat.

10 megjegyzés:

Ami írta...

Mosolyogva olvastam a bejegyzésedet, egyrészt a megszokott Medorás stílus miatt... másrészt, hogy 4:30-kor írtad (nem tudtál aludni?)
És hogy milyen jó dolgod van Neked! Sajnos már egyre kevesebb ilyen munkahely van, én is csak hallomásból tudom, hogy van/volt ilyen.

Nekem nagyon tetszik a takaró! Bár nem vagyok profi, de a színek, összhang stb tökéletes! Gratulálok! És "irigykedek", hogy én ilyet nem tudok... ;)))))))))

Cilee írta...

Hú, Medora! Nagyon tetszik ez a takaró!! Szuper lett (bár nem vagyok foltvarró :-)
Hát, igen régen voltak ilyen munkahelyek, most már mindenki igyekszik legázolni a másikat - hogy vicceskedjek - mert csak egy maradhat... vagy legalábbis kevés.
Talán vannak még ilyen munkahelyek, de biztos, hogy nagyon kevés.
Puszillak!
Ildikó

Újságíró Világvégén írta...

Látod, látod....mennyi lovag, te meg a postást választottad....:)

Macus írta...

Jut eszembe: milyen táskára milyen horgolt virágot is szeretnél?

Kata írta...

Szeretem ahogy írsz és amit írsz!
A takaró pedig igenis gyönyörű!!

A postás....hmmm,jó választás!!

jutka írta...

A TMK jelentése Tervszerű Megelőző Karbantartás! :)

Medora írta...

Jutka, köszönöm a segítséget, ezt tényleg nem tudtam. És a kedves szavakat a takaróra. A postásról le lehet zizzenni: zseniálisan okos,szép felesége van és sok-sok gyerekük.(Van viszont egy helyettesítő postás... nem, ő sem jöhet szóba!Családi viszonyok összekutyulását meghagyom exbarátnőnek.) Macus, nagyon kedves, hogy így rákérdeztél: fehér virágo(ka)t szeretnék, bármilyen méretben.De azt tudod, hogy nem én nyertem??

Medora írta...

Ami, a korán kelés oka (kapaszkodj!): a kajferek ilyenkor vannak kinn a hagymapiacon. És nekünk volt még eladni való. Életkép a hagymavárosból. Puszi.

Editfolt írta...

Szép a takaród. Jók a szinei. Mint az égen a tejútrendszer. Én is az ágyunkra bargellós takarót akarok mejd varrni. Csak még várom a szineket.!!

Ami írta...

Ahaaaam! :) Így már értem!