2011. április 2., szombat

Zokni

Félreértés ne essék: ez itt nem én vagyok!
Mikor megmutatta egy dologra tudtam csak gondolni: én még soha nem láttam ilyen rondát. (Így visszagondolva az a nyálkás narancssárga meztelen csiga is szebbnek tűnt reggel). Családom zoknibeszállítója tette le elém Azt, egy újabb Kedvesbarátnő, irtó szerencsés vagyok, hogy szinte minden bejegyzésemre jut egy barát! És ezt még véletlenül sem akarom zárójelbe tenni.

Kódorogjunk csak vissza a zoknitémára! Mondom: "Pfúj, ronda!" Mire ő: "Csak egy százas, otthonra jó lesz." Mire én: "Mennyi van belőle?" Tehát ha betoppansz hozzám, még véletlenül se nézd az otthoni zoknimat! Majd külön gondot fordítok arra, hogy vendégség ürügyén se legyen látható. Mindenkinek jobb lesz így.
Ezek mind egyformák?

2 megjegyzés:

Boboce írta...

Mamusz az istene .. nyáron is! :)) Akárhány fok van, ápol és eltakar! :))

Medora írta...

Köszi, jó ötlet! Puszi.