2011. április 10., vasárnap

Vera - Akció!

Nálunk most a pipacsig ér a papír. Ennyi van, no. Nyertük? "Mr. Darcy" a lelkemre kötötte, hogy feltétlenül írjam meg, hogy a nyeremények között volt egy tűzpiros Porsche, egy balatoni nyaraló, de mi egy elegáns csuklómozdulattal mindezt félresöpörtük és csakis a hőn áhított illatos papirokat választottuk. De nem igaz. Az akció - az akció. Picit lázba hozott bennünket. Ez lett belőle. Előbb csak egyet találtam. Természetesen a legfelső polcon volt legbelül. Én, aki egy hokedlire felállva is szédülök, most tapasztalt hegymászókat megszégyenítő sebességgel iramodtam fel a legfelsőre és lehoztam. Egy pasi döbbenten nézett. Gondoltam aggódik a testi épségem miatt. Kedvesen rámosolyogtam: íme, semmi bajom. Mire ő rámutatott a polcsor végén lévő raklapra, amin hegynyi papírguriga volt felstócolva. Teljesen a földszinten. Nem tudom leírni a tekintetét. Á, nem keltettünk túl nagy feltűnést ahogy röhögve toltuk kifelé a totálisan megpakolt bevásárlókocsit. Kicsit vártunk, majd visszaóvakodtunk, újratöltöttünk és a legtúlsó pénztárnál fizettünk. Most jó orgonaillat van a házban. Felváltva a korábbi napok fokhagymaszagát. Hurrá.

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)))))))))))))))))))))))))))))))
Jajj, de jót mosolyogtam:) Mintha csak magamat látnám:)
Viszont a rózsás ollódért irigyellek, gyönyörűűűű! elárulnád a beszerzési helyét?
És nagyon szépe köszönöm a szavazatot!

Macus írta...

Szép "építmény"! :))
De persze az olló sokkal szebb.

Jutka írta...

Az ollód csoda szép!(hol lehet kapni, venni?)
A tojások is nagyon ... aktuálisak:)

A nagy beszerzési körutakon előfordul hasonló eset szerintem másokkal is, csak nem tudják ilyen jól leírni:D

Limara írta...

Halálos vagy!:))

Editfolt írta...

Ez jóóóóóóó!

Medora írta...

Köszönöm, köszönöm. A rózsás ollót (sok más rózsás kiegészítővel együtt) HMVH-n és Szegeden lehet kapni a KIK-ben. Ez Vásárhelyen a Tesco mellett, Szegeden pedig a röszkei úton található. Ha valakinek szüksége van rá, szombaton megyünk, szívesen hozok. Tényleg nem drága. Nekem bejön.

Medora írta...

Sziranszki, üdvözöllek nálunk, köszönöm a kommentet!