2011. április 7., csütörtök

Szurkálódós

Egyik kedvenc elfoglaltságom a varrás. Profi még jó sokáig nem leszek, de lelkes amatőr az már igen! Egyik "Tildás" könyvben (ha megtalálom, feltétlenül leírom a címét) láttam ezeket a jópofa csigákat, szerintem a legalkalmasabb tűpárnák, pedig sokfélével próbálkoztam, a kisebbek felborultak, eljátszotta a cica, ez stabilan áll (ragasztópisztoly segítségével egy lakkozott faléchez rögzítettem) és kavicsokat kapott társaságul. Mellette lévő képen egy ékszertartó állvány látható, forrás: Praktika könyvek- Napsugaras otthon (Arena 2000 Kiadó Bp. 2009) itt hívnám fel (ismételten) a figyelmet a könyvtár jelentőségére: a Tilda- könyvek nagyon jók, szabásmintával, elkészítési útmutatóval segítenek, ezt a profizmust azonban meg kell fizetni... Nekem különösen tetszenek a csigák párnái, amiket azért raktak ki a háztetőre, hogy finom "napszagúak" legyenek lefekvéskor. Mi is így csináljuk, nem?

2 megjegyzés:

Újságíró Világvégén írta...

olyan aprók, és annyi örömet okoznak... nagyon édesek. már egy hete dugdosok a szekrényemben egy félkész Tilda nyuszit, szerintem soha nem fejezem be....lehet, átküldöm neked:)

Medora írta...

Te nem az vagy, aki befejezetlenül hagy valamit. Nyugi, húsvétig még simán elkészül. Én is csináltam párat,majd lefotózom. Kitartás!